اروورس ایران

اروورس ایران

بهترین وبلاگ خبری درباره اروورس (سریال های مشترک دیسی)
اروورس ایران

اروورس ایران

بهترین وبلاگ خبری درباره اروورس (سریال های مشترک دیسی)

سریال «کماندار سبز و قناری ها» بلاخره ساخته خواهد شد یا نه؟!

یکی از بزرگترین سوال‌هایی که طرفداران Arrowverse (اَروورس) در حال حاضر دارند این است که آیا شبکه The CW مشغول کار بر روی سریال Green Arrow And The Canaries (کماندار سبز و قناری ‌ها) هست یا نه؟سوالی که دوست داریم جوابی قاطعانه برای آن پیدا کـنیم. The CW با سریال Arrow موفقیت‌های بزرگی را بدست آورد، نه تنها با تکیه بر همین سریال یک دنیای اشتراکی خیلی بزرگ خلق کرد، بلکه دل بسیاری از طرفداران دی‌سی را هم بدست آورد. این سریال داستان خاستگاه اَرو (یا کماندار) را روایت کرد، ما در Arrow با الیور کوئین آشنا شدیم و هفت سال وی را همراهی کردیم‌.

سریال Arrow سال گذشته به پایان رسید، اما یکی از اپیزودهای فصل پایانی شرایط را برای ساختن یک اسپین‌آف فراهم کرد، یک‌ اسپین‌آف تلویزیونی که قرار است Green Arrow And The Canaries نام داشته باشد و ما را با «میا» دختر الیور کوئین همراه کند.‌ از زمانی که اعلام شد چنین سریالی ممکن است ساخته شود، بسیاری از طرفداران Arrow نسبت به آینده امیدوار شدند، و‌لی چون مدت زمان قابل توجه‌ای از اعلام این خبر گذشته، کاملا حق داریم بپرسیم که آیا The CW در نهایت قصد دارد سریال Green Arrow And The Canaries را بسازد یا نه؟

حالا که Arrow بعد از هشت سال به پایان رسیده، سریال Green Arrow And The Canaries می‌تواند فرصتی مناسب برای روی کار آوردن یک اَروی جدید و جوان باشد؛ طرفداران نیز خواستار ساخته شدن این سریال هستند و دوست دارند ادامه‌ی داستان بچه‌های الیور کوئین را ببینید. ولی اینطور به نظر می‌رسد که مدیران شبکه اشتیاق چندان زیادی به این سریال ندارند، البته شیوع کرونا باعث شده که اختلال‌های زیادی در برنامه‌ها ایجاد شود. مثلا در مورد Green Arrow And The Canaries، این سریال باید تا الآن چراغ سبز می‌گرفت اما شیوع کرونا باعث شد که مدیران The CW طی بحران برنامه‌ریزی نکنند و منتظر بهتر شدن اوضاع بمانند.

طرفداران الیور کوئین و Arrowverse برای تماشای سریال Green Arrow And The Canaries هیجان زیادی دارند، بازیگران نیز دوست دارند که چنین سریالی ساخته شود. حال با وجود اینکه همه راضی هستند اما در نهایت همه چیز به تصمیم The CW بستگی دارد، این شبکه است که باید به سریال چراغ سبز نشان دهد یا ندهد. از بازیگران و عوامل پشت صحنه نیز مدام این سوال که آیا سریال Green Arrow And The Canaries بلاخره یک روز ساخته می‌شود یا نه پرسیده می‌شود، جواب آنها نیز خیلی ساده و دقیق است: در حال حاضر خبری نداریم…

ما انتظار داشتیم که خیلی زود شاهد معلوم شدن سرنوشت این سریال باشیم، اما شرایط به خوبی پیش نرفت و در نتیجه فعلا قرار نیست فاش شود که چنین سریالی را می‌سازند یا نه؛ اگر کرونا داستان درست نمی‌کرد و برای شبکه The Cw خرج اضافی نمی‌تراشید، شاید تا الآن معلوم شده بود که Green Arrow And The Canaries ساخته می‌شود یا نه. ولی مدیران این شبکه حالا باید بررسی کنند که آیا ساختن چنین سریالی برایشان به صرفه است یا نه، در صورت بصرفه بودن ما خبر تمدید شدن آن را خواهیم شنید.


منبع: مغناطیس نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد