اروورس ایران

اروورس ایران

بهترین وبلاگ خبری درباره اروورس (سریال های مشترک دیسی)
اروورس ایران

اروورس ایران

بهترین وبلاگ خبری درباره اروورس (سریال های مشترک دیسی)

معرفی جامعه عدالت آمریکا

جامعه عدالت آمریکا یا به اختصار JSA گروهی از قهرمانان در زمان جنگ جهانی دوم بودند‌،که اولین بار در آل‌استار کمیک در سال 1940 نشان داده شدند که باعث به وجود آمدن عصر طلایی شدن.

اعضا: اتم‌،اتم‌اسمشر،سایکلون،دمیج،دکترفیت،دکترمید‌نایت،فلش،گرین‌لنترن،هاوک‌من،هاوک‌گرل،اورمن،جید،جکیم‌تاندر،جانی‌تاندر،اورمن‌دوم،دکترمیدنایت‌‌دوم،میستر‌ترافیک‌،ابسیدون،پاورگرل،سندمن،اسپکتر،استارگرل،استارمن،استرایپ،وایلدکت،وایلدکت‌ دوم،واندروومن،وایلدکت‌ سوم و ....

متحدان: لیگ‌عدالت،هفت‌سرباز‌پیروزی و فریدوم فایترز و....

دشمنان: انجمن‌بی‌عدالتی،ماجورفورس،زوم،زانادو و ....

بیوگرافی مختصری از بنیان گزاران:

رکس‌ تایلر: رکس تایلر یا اورمن یک شیمیدان تحقیقاتی هست که دارویی به اسم میراکلو درست میکند که روی قرص نمادی به شکل ساعت شنی است ، قرص باعث افزایش دوام او می شود . بعد از او ریک تایلر پسرش و بعد از ریک متیو تایلر کلون رکس لقب اورمن رو تصاحب می‌کنند.

چارلز مک‌نیدر: چارلز شاهد خرابکاری های قاتلی به نام مارونی بود، مارونی برای از میان برداشتن او یک نفر را استخدام دام کرد تا این کار را بکند .او نارنجک دستی در اتاقی که چارلز قرار داشت انداخت همه مردند ولی چارلز کور شد .بعد ها فهمید که او در شب بینایی قوی دارد . او به همراه جغد خود هوتی با مجرمان مبارزه می کند.

تد‌ گرانت: یک بوکسور سنگین که فلینت و اسکینر او را مجبور کردن تا حریف خود را معتاد کند ولی تد دوز اشتباهی رو در نظر گرفته بود، حریفش مرد .اسکینر و فلینت او را به اتهام قتل به پلیس معرفی کردن . آنها برای اینکه تد حرفی نزند به او حمله کردن که باعث شد پلیس ها بمیرند، تد درحین فرار با پسری که کمیک فانوس سبز را می دزدید آشنا شد پسر فانوس سبز را برای او توصیف کرد و تد از او الهام گرفت و به وایلدکت تبدیل شد.او بعد ها با پسرش تام آشنا شد او می تواند به یک انسان شبیه به سگ تبدیل شود ، او یه دختر خوانده هم به نام یولاندا داره که به کورتنی در ایجاد دوباره انجمن کمک می کند، تد در انجمن با ملکه آمازون ، شهربانو هیپولیتا آشنا میشه و آن دو وارد رابطه می شوند.

آلان اسکات: او اولین فانوس سبز است که عضو سپاه لنترن نیست و قدرتش رو از نگهبانان نمی گیره ، منبع قدرت او استاهرت یک موجود جادویی که توسط نگهبانان زندانی شده ، او از طریقی به زمین می رود و آلان اسکات را از تصادف قطار نجات می دهد و آلان اسکات از آن به عنوان حلقه استفاده می کنه و با ابر شرور ها میجنگه.

او با زنی به اسم الکسیس رابطه داره که در حقیقت رز کنتون دشمن جی گریک او شب عروسی ناپدید میشود همه فکر می کنم در آتش سوخته ولی زنده است و از آلان دوقلو به اسم های جنیفر و تاد باردار است ، آنها توسط دو خانواده بزرگ می شوند و از قدرتشان برای پیدا کردن پدر مادر خود استفاده می کنند آن دو بعد ها عضو انجمن عدالت می شوند و از لقب های ابسیدیان و جید استفاده میکنند.

جی گریک: اولین سوپراسپیداستر و یک دانشمند که در طی سالیان مربی دیگر اسپیداستر ها بوده. او به دانشگاه میدوسترن در کیستون سیتی می رفت و شیمی و فیزیک را همزمان می خواند . او در خردسالی بر روی تصفیه آب سخت بدون تابش باقیمانده از سیلکترون کار می کرد ، در هنگام آزمایش لوله از آب سخت جدا و دود از آن بیرون زد الیوت دوست جی اورا بیرون آورد ، بعد از یک هفته بیهوش بود، جی فهمید متابولیسم او افزایش یافته و بدنش مواد مغذی را رد می کند . او به یک اسپیداستر تبدیل شده بود و از سرعتش برای عدالت استفاده کرد.

شخصیت های نوجوان: کورتنی ویتمور ، جکیم تاندر ، ریک تایلر ، بث چپل ، ماکسین هانکل ، بیلی بتسون و یولاندا مونتز.

استرایپ و استارگرل از شخصیت های مهمی هستن ، پت داگان هدایتگر استرایپ ، تعمیر کار خانوادگی استارمن (سیلوستر) هست و پدر ناتنی کورتنی . او بعد از مرگ استارمن عصای کیهانی رو بر میداره تا عصا شخص دیگه ای رو انتخاب کنه ، بعد ها بعد از ازدواج با باربارا، کورتنی عصا رو پیدا میکنه و به استارگرل تبدیل میشه و در بلوولی با انجمن بی عدالتی می جنگه ،او از بث ، یولاندا و ریک کمک می گیره. او بخاطر اینکه کوچک ترین عضو گروه احساس ناراحتی میکنه ولی پاورگرل همیشه به او کمک می کند. او و بیلی بتسون رابطه دارند.

انجمن عدالت چندین بار با لیگ عدالت ملاقات کردن و حتی نسخه های دیگری از سوپرمن در انجمن وجود داره همون سوپرمن زمین 22 کینگ‌دام.

توی کمیک دومزدی کلاک هم دیدیم که روی جلد کتاب کمیک انجمن عدالت دکتر منهتن نیز وجود دارد،که در خط زمانی دکتر منهتن سوپرمن از انجمن عدالت الهام میگرد.

دومزدی کلاک برگشت جی اس ای به کمیک رو نشون می دهد.