اروورس ایران

اروورس ایران

بهترین وبلاگ خبری درباره اروورس (سریال های مشترک دیسی)
اروورس ایران

اروورس ایران

بهترین وبلاگ خبری درباره اروورس (سریال های مشترک دیسی)

بحران در زمین های نامحدود، آخرین کراس آوری بود که سوپرگرل در آن حضور داشت!!

فلش و کماندار پیشگامان کراس اور های اروورس بودند، اما این سوپرگرل بود که آنها را فوق العاده میکرد. اولین کراس آور سوپرگرل با فلش بود و باعث شد که این سریال و شخصیت وارد اروورس شود.  کراس آور بعدی، کراس اوری موزیکال به نام ‏«موزیک دونفره» بود که بیشتر جنبه فان داشت. اما سالانه سوپرگرل برای کراس اور های اروورس اهمیت بیشتری پیدا کرد. در کراس آور هجوم، سوپرگرل را بیشتر شخصیتی احساسی جلوه دادند و زیاد تاثیری نداشت، اما در کراس اور بحران در زمین ایکس، سوپرگرل را به مقابله با نسخه دیگر خود یعنی اورگرل قرار دادند و اینبار سوپرگرل نقش پر رنگ تری پیدا کرد. سوپرگرل در کراس آور دنیای دیگر نقش مهم تری پیدا کرد، چرا که دوستی اش با کیت کین باعث شد، که بتوومن وارد اروورس شود.

بیشتر بخوانید | فصل ششم، آخرین فصل از سریال سوپرگرل خواهد بود!!

کراس آور بحران در زمین های نامحدود، سوپرگرل را بعنوان یکی از مهمترین قهرمانان مولتیورس تقویت کرد. کارا بعنوان پاراگون امید انتخاب شد و بعد از به وجود اومدن زمین پرایم، یکی از بنیانگزاران لیگ عدالت اروورس شد.

اما با خبر اتمام سریال سوپرگرل در فصل ششم، همه برنامه ها برای آینده و نقش مهم سوپرگرل در اروورس خراب شد و احتمال میرود که کراس آور زمین های نامحدود، آخرین کراس آوری باشد که سوپرگرل در آن حضور داشت!!

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 24 مهر 1399 ساعت 00:26

یعنی آخرش این کارا ازدواج نکرد.مثل سارا
بعد ی سوال بقیه شخصیت ها کجا میرن مثل مارشال منهانتر .راستی میز عدالت چی میشه اونیکی بعد از کراس اور بری درست کرد.کلا خانم ملیسا بنویست گند زد به سی دبلیو ورس. درستش همینه
اره راستی آقای خانبابازاده من شما رو هم در روبیکا هم در اینستا و هم اینجا دنبال میکنم. مرسی

Me شنبه 19 مهر 1399 ساعت 16:00

نههههههه

مهدیه سه‌شنبه 15 مهر 1399 ساعت 19:41

نــــــــــــه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد