اروورس ایران

اروورس ایران

بهترین وبلاگ خبری درباره اروورس (سریال های مشترک دیسی)
اروورس ایران

اروورس ایران

بهترین وبلاگ خبری درباره اروورس (سریال های مشترک دیسی)

فصل ششم، آخرین فصل از سریال سوپرگرل خواهد بود!!

به طور رسمی گفته شده است که فصل ششم سریال سوپرگرل، آخرین فصل از این سریال خواهد بود و پایان خواهد یافت!!!!

طبق اخبار منتشر شده ، شبکه Cw از سریال سوپرگرل راضی بوده و تا هشت فصل براش برنامه داشته و سریال رو نمیخواستن کنسل کنن و دلیل اصلی پایان دادن به سریال این بود که ملیسا بنویست به دلیل اینکه بچه اش تازه به دنیا آمده میخواد تمام وقتش رو برای او بزاره و به همین دلیل داره از سریال خارج میشه و از شبکه cw درخواست کرده که در فصل بعدی داستان رو به پایان برسونن!


صحبت های  «ملیسا بنویست» در واکنش به تمام شدن سریال سوپرگرل:

اگه فقط بگم که این افتخاری برای من بود که نقش این کاراکتر رو بازی کنم واقعا کم گفتم.دیدن تاثیری که این سریال روی دختر ها در سراسر جهان میزاشت همیشه من رو بی سخن باقی میزاشت.

این سریال روی من هم تاثیر داشت.به من یاد داد که چطور در تاریک ترین جا ها امید داشته باشم و اینکه وقتی ما باهم متحد هستیم همیشه قدرتمند تر هستیم. چیزی که اون براش مبارزه میکنه مارو مجبور میکنه که آدم های بهتری بشیم.اون زندگی من رو تغییر داد و بهتر کرد و من همیشه ازش قدردان هستم.

من خیلی هیجان زدم که تونستیم این سفر رو تا پایانش با هم برنامه ریزی کنیم و نمیتونم صبر کنم تا چیزی که آماده کردیم (فصل ششم) رو ببینید. بهتون قول میدم که فصل ششم قراره عالی باشه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد