اروورس ایران

اروورس ایران

بهترین وبلاگ خبری درباره اروورس (سریال های مشترک دیسی)
اروورس ایران

اروورس ایران

بهترین وبلاگ خبری درباره اروورس (سریال های مشترک دیسی)

نگاهی به آنجه که قرار است در فصل دوم سریال استارگرل ببینیم!

فصل اول سریال Stargirl پایان خوبی داشت، این پایان پرونده خط داستانی فصل نخست را بست و همزمان شرایط را برای وقوع حوادث آینده سریال فراهم کرد. ما در سکانس‌های پایانی اپیزود سیزدهم دیدیم که استارگرل و تیمش جلوی عملی شدن نقشه شوم (به دست گرفتن کنترل ذهن مردم آمریکا) جامعه بی‌عدالتی را گرفتند، تعدادی از اعضای اصلی این گروه شرور را نابود کردند، و در نهایت هم آماده شدند برای یک ماجراجویی دیگر. پایان Stargirl بخش‌های غافلگیرکننده زیادی داشت و به ما سرنخ‌هایی هم در رابطه با حوادث فصل بعدی داد.

جامعه بی‌عدالتی تقریبا نابود شد، نه بطور کامل، پس می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در فصل دوم شاهد بازگشت آنها باشیم، البته با چهره‌هایی تازه؛ در اپیزود پایانی، ما شاهد درگیری «سیدنی بورمن» با استارگرل بودیم، این شرور نوجوان که با لقب «شیو» شناخته می‌شود از مبارزه‌ای که با استارگرل داشت زنده بیرون آمد و در نهایت فرار کرد، شیو سپس به انبار یکی از اعضای سابق تیم جامعه بی‌عدالتی که «جادوگر» نام داشت رفت تا یک الماس تاریک را پیدا کند، درون این الماس شروری قدرتمند به نام اسکیپو زندانی شده، که اگر آزاد شود می‌تواند بازی را بطور کل عوض کند.

بجز شیو و اسکیپو (Eclipso) که بدون شک در فصل دوم برای استارگرل و دوستانش دردسر درست می‌کنند، بچه‌های اعضای جامعه بی‌عدالتی هم می‌توانند برای قهرمان‌های داستان مشکل ساز شوند. از سرنوشت تایگرس (Tigress) و اسپورت‌مستر (Sportsmaster) اطلاعاتی نداریم و نمی‌دانیم که از انفجار زیرزمین پایگاه جامعه بی‌عدالتی جان سالم بدر برده‌اند یا نه، اما دختر آنها زنده و سرحال است. اگر این دو شرور بازنگردند، دخترشان آرتمیس کراک می‌تواند نقش مهمی را در تشکیل تیم جدید جامعه بی‌عدالتی ایفا کند، البته اگر شیو مکالمه‌ای با او داشته باشد و به وی درباره هویت واقعی پدر و مادرش، و کسی که باعث مرگشان شده بگوید. آرتمیس می‌تواند تبدیل به تایگرس جدید شود، با وجود اینکه در سریال انیمیشنی Young Justice دیدیم او تبدیل به یک قهرمان شده. ایزاک بون، پسر شروری قدرتمند به نام فیدلر (ویولن زن) که دیدیم به لطف مادرش پا به مسیر تاریکی گذاشته و شکی نداریم که در نهایت تبدیل به یک شرور خواهد شد، نیز می‌تواند یکی از اعضای جامعه بی‌عدالتی جدید باشد. در طرف دیگر نیز کامرون مهکنت را داریم، پسر ایسیکل (Icicle) رهبر سابق جامعه بی‌عدالتی که در پایان فصل نخست شاهد مرگ او بودیم. کامرون در اپیزودهای آغازین سریال بعنوان یک پسر خوب و مهربان معرفی شد، اما او توسط پدربزرگ و مادربزرگش بزرگ شده‌، کسانی که حامیان اصلی ایسیکل و نقشه پلید او بودند. شیو می‌تواند ملاقاتی با هر کدام از این بچه‌ها داشته باشد و حقیقت را برایشان برملا کند، که نتیجه آن چیزی نخواهد بود بجز رشد کینه نسبت به استارگرل در دلشان.

در پایان فصل نخست ما اعضای جامعه عدالت را کنار هم دیدیم، که با توجه به پیروزی بزرگشان آماده تجربه یک ماجراجویی دیگر بودند. در فصل دوم نیز بدون شک با چالش‌های بزرگ‌تری روبرو خواهند شد، و اصلا بعید نیست که شاهد پیوستن قهرمان‌های جدید به جمع آنها باشیم. مثلا، فانوس سبز شکسته‌ای که در فصل نخست دیدیم ممکن است در فصل بعدی حامل جدید خودش را پیدا کند، که اتفاق بزرگ و هیجان‌انگیزی خواهد بود. کورتنی در کنار این فانوس، یک خودکار عجیب پیدا کرد، که به جانی تاندر (ملقب با تاندربولت) تعلق دارد. کورتنی ممکن است در فصل دوم این خودکار ظاهرا خطرناک را به یکی از دوستان خودش دهد، کسی که می‌تواند یکی از اعضای جدید و البته قدرتمند جامعه عدالت باشد.

در لحظات پایانی فصل اول اشاره شد که احتمال بازگشت بعضی از قهرمان‌های قدیمی وجود دارد، مثلا ممکن است در فصل دوم ما موفق به ملاقات با گرین اَرو شویم، که می‌تواند اتفاق شگفت‌انگیزی باشد. اما قضیه بازگشت استارمن چیست؟ ما در اولین اپیزود سریال شاهد مرگ قطعی سیلوستر پمبرتون ملقب به استارمن بودیم، ولی بازگشت او خیلی عجیب و غیرمنتظره است؛ احتمالش وجود دارد که با نسخه مسافر زمان استارمن روبرو شده باشیم، او احتمالا قبل از اینکه بمیرد به آینده فرستاده شده. شاید هم این سیلوستر پمبرتون متعلق به یک زمین یا یک خط زمانی دیگر باشد، ولی علت بازگشت استارمن هر چیزی که است، بدون شک زندگی ابرقهرمانی کورتنی را پیچیده‌تر از گذشته خواهد کرد، مخصوصا اگر شاهد ظهور شروری با چهره استارمن باشیم.


منبع: مغناطیس نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد