اروورس ایران

اروورس ایران

بهترین وبلاگ خبری درباره اروورس (سریال های مشترک دیسی)
اروورس ایران

اروورس ایران

بهترین وبلاگ خبری درباره اروورس (سریال های مشترک دیسی)

انتقال سریال استارگرل به شبکه CW تاثیری بر روی فصل دوم نخواهد گذاشت!

وقتی که وارنر بروس تایید کرد فصل دوم سریال Stargirl (استارگرل) قرار است ساخته شود، اما فقط روی آنتن The CW خواهد رفت و سرویس استریم DC Universe در تولید و پخش آن دخالتی نخواهد داشت، طرفداران واقعا خوشحال شدند، اما همزمان ناراحت هم شدند؛ این نگرانی در دل بسیاری ایجاد شد که انتقال این سریال به The CW چه تاثیری می‌تواند بر روی آن بگذارد، چون این شبکه سیاست‌های خاص خودش را در تولید و پخش سریال‌ها دارد، در صورتی که رویکردهای DC Universe کاملا متفاوت هستند.

شبکه The CW چون یک شبکه رایگان است و فقط از طریق تبلیغات کسب درآمد می‌کند، نمی‌تواند پول زیادی را صرف تولید سریال‌های خودش کند، و از طرفی چون هدف مدیران این شبکه جذب مخاطب از تمام گروه‌های سنی است، به شکلی سریال می‌سازند که هر کسی با هر سنی بتواند آن را تماشا کند؛ اما DC Universe یک سرویس استریم است که کاربران هر ماه برای استفاده از آن باید هزینه‌‌ای را پرداخت کنند، به همین دلیل سرویس‌های استریم همواره فیلم و سریال‌های باکیفیت‌تری می‌سازند. از طرفی، بیشتر سرویس‌ها تمرکز خودشان را بر روی تولید محتوای +۱۷ سال قرار می‌دهند، در نتیجه سازندگان فیلم و سریال‌ها آزادی عمل بیشتری دارند.

حالا که فرق عملکرد یک شبکه با یک سرویس استریم در تولید محتوا را می‌دانید، می‌رسیم به Stargirl و باز هم این سوال که انتقال به The CW چه تاثیری بر روی فصل دوم خواهد گذاشت؟ جف جانز که نویسنده کتاب‌های مصور استارگرل و خالق سریال است، در پاسخ به این سوال تایید کرده که انتقال Stargirl از DC Universe به The CW قرار نیست تاثیری بر روی کیفیت سریال بگذارد. البته شنیدن چنین پاسخی اصلا عجیب نیست، چون سریال انفرادی استارگرل واقعا موفق ظاهر شده، فصل اول به لطف کیفیت بالا و خط داستانی جالب، صحنات اکشن و مهیج، بازیگرهای کاربلد و سازندگان باهوش خودش، به موفقیتی کم‌نظیر دست پیدا کرد.

از آنجا که Stargirl تا این اندازه موفق ظاهر شده، بدون شک مدیران وارنر بروس در نظر دارند برای تولید فصل دوم بودجه بزرگ‌تری را در نظر بگیرند، و اینطور که آقای جانز ادعا کرده، نمایش از طریق The CW قرار نیست این سریال را شبیه به دیگر عناوین Arrowverse کند، که همه آنها با بودجه‌ای محدود تولید می‌شوند و از نظر کیفیت حرفی برای گفتن ندارند. در این میان، سوال بی‌پاسخی وجود دارد، اینکه چرا Dc Universe بیخیال سریال موفق و پرطرفدار خودش شده است؛ بعضی عقیده دارند که وارنر بروس در نظر دارد تا این سرویس استریم را تعطیل کند، اما بسیاری از تحلیلگران معتقد هستند حذف Stargirl از لیست سریال‌های Dc Universe بخاطر این بوده که جلوی رقابت این سرویس با Hbo Max را بگیرند.

حالا به هر دلیلی که بوده، پخش فصل دوم به The CW سپرده شده، ولی خوشبختانه نظارت جف جانز بر روی این سریال ادامه خواهد داشت، این نویسنده نیز به طرفداران قول داده که فصل دوم بزرگ‌تر از اولی باشد، چون تیمی متشکل از بازیگران حرفه‌ای، عوامل پشت صحنه شگفت‌انگیز و نویسندگان بااستعداد مشغول کار بر روی سریال استارگرل هستند، تا اثری متفاوت و بزرگ را خلق کنند. جانز همچنین ادعا کرده که اگر اطمینان نداشت می‌تواند فصل دوم را بخوبی اولی بسازد، هرگز اقدام به تولید این سریال نمی‌کرد.

منبع: مغناطیس نیوز


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام ، روبیکا

نظرات 1 + ارسال نظر
ملیسا شنبه 1 شهریور 1399 ساعت 04:46

بابا چه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد