اروورس ایران

اروورس ایران

بهترین وبلاگ خبری درباره اروورس (سریال های مشترک دیسی)
اروورس ایران

اروورس ایران

بهترین وبلاگ خبری درباره اروورس (سریال های مشترک دیسی)

پوستر فصل هفتم سریال فلش منتشر شد!!

صفحه رسمی The Flash در توییتر اقدام به انتشار یک پوستر جدید از فصل هفتم این سریال کرده که در آن می‌توانیم آیریس وست-آلن (با بازی Candice Patton) را مشاهده کنیم،  شخصیتی که در فصل قبلی نقش پررنگ‌تری را نسبت به گذشته ایفا نمود. The CW با انتشار این پوستر سعی کرده تا طرفداران را هیجان‌زده نگه دارد، چون باید خیلی صبر کنند. در پوستر آیریس دیده می‌شود، در پشت سرش صفحات مختلف کمیک‌های فلش را می‌بینیم، که در بزرگ‌ترین آن آینه‌ای در حال شکستن است؛ که در واقع اشاره‌ای است به وضعیت فعلی او در دنیای آینه‌ای (Mirror Universe).
در ارتباط با همین پوستر باید بگوییم که تایید می‌کند فصل هفتم The Flash در سال ۲۰۲۱ روی آنتن خواهد رفت، ولی به تاریخ دقیقی اشاره نشده، که نشان می‌دهد مدیران The CW هم مطمئن نیستند چه زمانی می‌توانند تولید فصل جدید را آغاز کنند. در مورد آیریس نیز می‌توانیم بگوییم که حضور او‌ در فصل ششم خیلی پررنگ‌تر از پنج فصل قبلی بود، چون که بسیاری از طرفداران بخاطر کم‌رنگ نشان دادن نقش شخصیت‌های زن به سازندگان سریال اعتراض کرده‌اند، در نتیجه این اعتراض بود که خانم‌ها در فصل ششم خیلی پراهمیت‌تر ظاهر شدند، تا جایی که شخصیت شرور اصلی هم زن بود.
در مورد داستان فصل هفتم تا این لحظه اطلاعات دقیقی فاش نشده (بجز چند شایعه و نظریه)، ولی می‌توانیم حدس بزنیم که آیریس طی یکی دو اپیزود آغازین فصل بعدی همچنان در دنیای آینه‌ای اسیر خواهد بود، تا اینکه بری آلن شرور فصل قبلی را شکست دهد. در مورد شرور فصل بعدی نیز نظریه‌های جالبی مطرح شده، یکی از آنها ادعا می‌کند که آیریس بعد از آزاد شدن پا به وادی شرارت می‌گذارد، البته آیریسی که از دنیای آینه‌‌ای خارج می‌شود نه آیریس خودمان. خلاصه اینکه فعلا حرف خاصی برای گفتن وجود ندارد و باید کمی بیشتر صبر کنیم…

منبع: مغناطیس نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد