اروورس ایران

اروورس ایران

بهترین وبلاگ خبری درباره اروورس (سریال های مشترک دیسی)
اروورس ایران

اروورس ایران

بهترین وبلاگ خبری درباره اروورس (سریال های مشترک دیسی)

فصل ششم Legends Of Tomorrow: غیبت سارا چه تأثیری بر روی تیم و ایوا می‌گذارد؟

همانطور که خبر دارید، سریال "افسانه های فردا" برخلاف دیگر سریال‌های Arrowverse تحت تأثیر شیوع کرونا قرار نگرفت و فصل پنجم آن بطور کامل روی آنتن شبکه تلویزیونی The CW رفت؛ فصل پنجم این سریال با یک اتفاق جالب و کاملا غافلگیرکننده به پایان رسید، ما در انتهای فصل دیدیم که «سارا لنس» توسط بیگانه‌ها ربوده شد. این اتفاق به حدی غیرمنتظره بود که هیچ اطلاعاتی در مورد این بیگانه‌ها فاش نشد، ولی کاملا واضح است که دامنیتورها نیستند، و البته خیلی بعید است جزو بیگانه‌های که در سریال Supergirl دیدیم باشند.

حال، فیل کلمر (یکی از نویسندگان اصلی سریال) بتازگی صحبتی در مورد فصل ششم Legends of Tomorrow داشته و توضیح داده که غیبت سارا چه تاثیری بر روی تیم و البته «ایوا» خواهد گذاشت. این نویسنده مصاحبه‌ای داشته با TVLine که طی آن به مفقود شدن سارا در صحنه پایانی فصل پنجم اشاره کرد و گفت که این اتفاق در واقع موقعیت‌های داستانی بزرگی را خلق کرده است. کلمر به این مورد اشاره‌ای نکرده، ولی بطور قطع گم شدن سارا فصل ششم را تبدیل می‌کند به یک فصل متفاوت و البته جالب.

بیشتر بخوانید | تاریخ شروع پخش سریال Superman & Lois و اولین اطلاعات از داستان

آقـای کلمر با اشاره به سریال Party of Five (خانواده پنج نفره) گفت که «گم شدن سارا جالب‌ترین تغییر در دینامیک سریال است. وقتی که یک خانواده یکی از اولیای خودش را از دست می‌دهد، بچه‌های این خانواده مجبور هستند خودشان را بزرگ کنند؛ این قرار است خیلی جالب باشد. این اتفاق همچنین قرار است به سارا شانسی دهد تا یک خط داستانی جداگانه داشته باشد.» در صحنه پایانی فصل پنجم، وقتی که بیگانه‌ها مشغول دزدیدن سارا بودند، بچه‌های تیم اصلا متوجه نشدند، پس گم شدن سارا برای آن‌ها تبدیل خواهد شد به یک معمای بزرگ که باید حلش کنند.افسانه‌ها طی پنج فصل گذشته با اتفاق‌های عجیب و غریب زیادی روبرو شده‌اند، به لطف همین تجربه‌های غیرعادی، بدون شک اصلا فکر نمی‌کنند که سارا ممکن است توسط بیگانه‌های فضایی ربوده شده باشد. و البته اعضای تیم افسانه‌ها بدون سارا نمی‌توانند کاری از پیش ببرند، پس ایوا باید جای خالی او را هم پر کند. ایوا شاید قدرت مدیریت کافی نداشته باشد، اما یک کاپیتان خوب است و می‌تواند به طریقی تیم را سرپا نگه دارد، حداقل تلاش خودش را می‌کند. ولی بدون‌ شک بیشترین فشار بر روی ایوای بیچاره خواهد بود، چون نه تنها باید تیم ویورایدر را رهبری کند، بلکه باید دوری از معشوقه خودش را هم تحمل کند.

بیشتر بخوانیدسریال Stargirl توسط The CW برای فصل دوم تمدید شد!

کلمر در همین رابطه گفت که هر دو نفر می‌توانند در غیاب دیگری کارها را پیش ببرند، ولی قرار نیست از این اتفاق خوشحال باشند: ««آنها بطور کامل توانایی انجام این کار را دارند، ولی نمی‌خواهند انجامش دهند. اینطور نیست که نمی‌توانند. اینطور نیست که سارا از این ربوده شدن و رفتن به هر بُعد بیگانه‌ای که هست جان سالم بدر نمی‌برد. اینطور نیست که ایوا پا پیش نگذارد و جای سارا را نگیرد. ولی انجام این کار برای آنها دردناک است، و بطور قطع دوست ندارند انجامش دهند.»

اینطور که به نظر می‌رسد، سارا قرار است مدت زمان طولانی از تیم خودش دور بماند، ولی خوشبختانه خط داستانی مخصوص به خودش را خواهد داشت و قرار نیست شاهد غیبت او باشیم؛ فصل ششم Legends of Tomorrow طی زمستان سال جاری روی آنتن خواهد رفت.

منبع: مغناطیس نیوز


ما را در شبکه اجتماعی دنبال کنید: روبیکا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد