اروورس ایران

اروورس ایران

بهترین وبلاگ خبری درباره اروورس (سریال های مشترک دیسی)
اروورس ایران

اروورس ایران

بهترین وبلاگ خبری درباره اروورس (سریال های مشترک دیسی)

گزارش: جی‌جی آبرامز مشغول کار بر روی فیلم Constantine (کنستانتین) است!

بر پایه تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده، وارنر بروس مشغول کار بر روی فیلم لایو-اکشن جدید Constantine(کنستانتین) است؛ اینطور که شنیده‌ایم پروژه انفرادی کنستانتین قرار است توسط جی‌جی آبرامز ساخته شود. اگر جزو طرفداران دی‌سی باشید، پس بدون شک می‌دانید که در سال ۲۰۰۵ شاهد اکران فیلمی تحت عنوان Constantine به کارگردانی فرانسیس لارنس (گنجشک سرخ) بودیم، این فیلم که کیانو ریوز (ستاره فرانچایزهای John Wick و‌ The Matrix) بازیگر نقش اصلی آن بود، عملکرد خیلی درخشانی نداشت اما مورد توجه طرفداران قرار گرفت و در ذهن‌ها ماندگار شد.

چند سال بعد از اکران این فیلم، شبکه NBC سریال لایو-اکشن Constantine را روی آنتن برد، مت رایان در این سریال بزرگ‌ترین جادوگر دنیای دی‌سی را به تصویر کشید. بازی رایان در این نقش به حدی جالب و دیدنی بود که چند سال بعد از لغو شدن سریال وی را با Arrow بازگرداندند، و حالا یکی از ستاره‌های مهم Arrowverse است. رایان در حال حاضر بعنوان یکی از بازیگران اصلی سریال Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا) شناخته می‌شود، این ستاره در انیمیشن‌های دی‌سی هم بجای جان کنستانتین صحبت می‌کند، آخرین بار در justice League Dark: Apokolips War صدای او را شنیدیم.

بیشتر بخوانید | کدام یک از شخصیت های Legends of Tomorrow در فصل ششم حضور ندارند؟

دی‌سی بطور همزمان مشغول کار بر روی تعداد خیلی زیادی پروژه سینمایی است، که بیشتر آنها قرار است در بستر دنیای توسعه‌یافته دی‌سی (DCEU) ساخته شوند. اگر بخواهیم دی‌سی را از نظر تعداد فیلم‌های در دست توسعه با مارول مقایسه کنیم، بدون شک برتری دارد، فقط حیف که بسیاری از این پروژه‌ها هرگز رنگ روشنایی روز را نمی‌بینند. دی‌سی نه‌ تنها در سینما فعالیتی گسترده دارد، بلکه در تلویزیون هم فعالیتش واقعا درخشان است، و البته روسای دی‌سی در تلاش هستند تا قلمرو تلویزیونی خودشان را گسترش دهند. و حالا به لطف DC Universe و HBO Max، دی‌سی می‌تواند مخاطب بیشتری را پوشش دهد.در این میان، بتازگی تایید شده که وارنر بروس مشغول کار بر روی فیلم سینمایی جدید Constantine است، جی‌جی آبرامز بعنوان تهیه‌کننده این فیلم انتخاب شده و اینطور که شنیده‌ایم قرار است توسط کمپانی او، Bad Robot، تولید شود. تا این لحظه اشاره نشده که چه کسی قرار است در این فیلم شخصیت اصلی، یعنی جان کنستانتین را به تصویر بکشد، ولی احتمالش وجود دارد که شاهد بازگشت کیانو ریوز باشیم، البته اگر این فیلم یک ریبوت (بازراه‌اندازی) کامل نباشد.باید اشاره کنیم که منبع این خبر رسمی و خیلی معتبر نیست، پس ممکن است فقط یک شایعه باشد؛ ولی، ما می‌دانیم که جی‌جی آبرامز با وارنر بروس قرارداد همکاری بسته و باید طی چند سال آینده تعداد قابل توجه‌ای فیلم و سریال برای این استودیو بسازد، و اصلا عجیب نیست اگر Constantine یکی از این پروژه‌ها باشد. از طرفی، آبرامز مشغول کار بر روی سریال Justice League Dark (لیگ عدالت تاریک) است، و احتمال کمی وجود دارد که فیلم Constantine و این سریال به هم مرتبط باشند.

پس نمی‌توانیم تایید کنیم که فیلم Constantine بزودی ساخته می‌شود، فقط می‌توانیم اشاره کنیم که به احتمال خیلی زیاد دی‌سی مشغول کار بر روی چنین فیلمی است و زمان مناسبش که از راه برسد، بطور رسمی معرفی خواهد شد.

منبع: مغناطیس نیوز


ما را در شبکه  اجتماعی دنبال کنید: روبیکا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد