اروورس ایران

اروورس ایران

بهترین وبلاگ خبری درباره اروورس (سریال های مشترک دیسی)
اروورس ایران

اروورس ایران

بهترین وبلاگ خبری درباره اروورس (سریال های مشترک دیسی)

تاریخ شروع پخش و اولین اطلاعات سریال "سوپرمن و لوییس"!!

شبکه The CW بطور رسمی اعلام کرد که پخش سریال‌های Arrowverse قرار است بجای پاییز در زمستان امسال آغاز شود، یعنی با سه ماه تاخیر. در کنار این اعلامیه که باعث ناراحتی طرفداران شده، مقداری اطلاعات از سریال Superman & Lois (سوپرمن و لوئیس) هم فاش شد که به ما کمک می‌کند تا متوجه شویم که باید انتظار چه چیزی را داشته باشیم. تایلر هوچلین در این سریال شخصیت اصلی داستان، کلارک کنت ملقب به سوپرمن را به تصویر کشیده و بیتسی تالوک هم در نقش همسر او لوئیس ظاهر شده. خلاصه داستان رسمی Superman & Lois فاش کرده که بیشتر وقایع سریال در شهر اسمالویل اتفاق می‌افتد، در حالی که تصور می‌کردیم قرار است متروپلیس مرکز حوادث باشد.

وقایع دیگر سریال‌های Arrowverse در شهرهای بزرگ اتفاق می‌افتد، ولی سازندگان Superman & Lois تصمیم گرفته‌اند با ایجاد یک تفاوت به سریال خودشان کمک کنند تا با دیگر عناوین کمیک بوکی شبکه The CW فرق داشته باشد. مزرعه‌ای که کلارک در اسمالویل دارد را طی وقایع کراس‌اُورهای “Elseworlds” و همچنین “Crisis on Infinite Earths” دیده‌ایم، حال ظاهرا در سریال جدید قرار است آن را خیلی بیشتر ببینیم. البته بدون شک گذر سوپرمن زیاد به متروپلیس می‌خورد، چون اسمالویل شرورهای چندان زیادی برای مبارزه کردن ندارد.

در سریال Superman & Lois، بعد از سال ها مقابله با ابرشرورهای خود بزرگ‌بین، هیولاهای ویرانگر در متروپلیس، و بیگانه‌های مهاجم که هدفشان نابود کردن نسل بشر بوده، مشهورترین ابرقهرمان جهان، مرد پولادین و مشهورترین خبرنگار دنیای دی‌سی، لوئیس لین، با یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های عمر خودشان روبرو می‌شوند — دست و پنجه نرم کردن با مشکلاتی که پدر و مادر بودن برایشان به ارمغان آورده؛ استرس، فشار و یک زندگی پیچیده. یکی از چالش‌های بزرگ کردن پسرهایشان، جاناتان و جردن، برای کلارک و لوئیس علاوه بر دردسرهایی که همه پدر و مادرها تجربه می‌کنند، این است که نمی‌دانند وقتی بچه‌ها بزرگ شوند قرار است دارای قدرت‌های فراانسانی باشند یا نه.

آنها به اسمالویل بازمی‌گردند تا به کارهای خانوادگی کلارک رسیدگی کنند، این زوج دوست داشتنی با لانا لنگ (امانوئل چریکی) ملاقات می‌کنند، که در اسمالویل زندگی می‌کند و اولین معشوقه کلارک بوده. همسر او کایل نام دارد و توسط اریک والدز (Graceland) به تصویر کشیده شده، کایل رئیس اداره آتش‌ نشانی شهر است. لانا و کایل یک دختر دارند به نام سارا (Inde Navarrette) که یک دختربچه سرکش می‌باشد. در این میان، ژنرال ساموئل لین (دیلن والش) پدر لوئیس به دنبال سوپرمن است تا یک شرور را متوقف کند. از طرفی، وقتی که کلارک و لوئیس به اسمالویل بازمی‌گردند، ورود یک غریبه مرموز به زندگیشان (با بازی وو پارکس)، همه چیز را تغییر می‌دهد.


منبع: مغناطیس نیوز

نظرات 1 + ارسال نظر
م دوشنبه 15 دی 1399 ساعت 00:31

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد